Неділя, 18.08.2019, 23:54
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

ДПТНЗ "Переяслав-Хмельницький ЦПТО"

Меню сайту
Випадкове фото
Форма входу
Корисні посилання








Національна гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Наші координати
08400,
Київська область,
м.Переяслав-Хмельницький,
вул.Можайська, 5.
тел.(04567)5-45-68;(04567)5-20-40
E-mail: ptu_22_phm@ukr.net
Опитування
Яка професія В ЦПТО вам подобається?
Всього відповідей: 763
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Лічильник
www.reliablecounter.com
Пошук
Головна » 2016 » Грудень » 12 » Обласний семінар викладачів фізики
20:56
Обласний семінар викладачів фізики

Відповідно до плану роботи Навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Київській області на 2016 рік 8 грудня у ДПТНЗ «Білоцерківське вище професійне училище будівництва та сервісу» відбувся семінар викладачів фізики ПТНЗ Київської області «Інноваційні педагогічні технології при вивченні фізики». У план семінару було включено вісім питань, які висвітлювали інноваційні технології навчання.
    Викладач фізики ДПТНЗ «Переяслав-Хмельницький центр професійно-технічної освіти» Тютюнник Марина Миколаївна представила свій досвід роботи на тему «Використання проектних технологій як методу, що дозволяє інтегрувати аспекти вивчення фізики, потребує креативності новизни ідей та вміння їх презентувати».
    Марина Миколаївна презентувала результати проектної діяльності учнів ЦПТО: «Проблеми та перспективи енергозбереження» (учні групи №21), «Дифузія навколо нас» (учні групи №3), «Вовчок для ігрового поля» (учні груп №19, №20, №2), «Чутливість полум'я до звуку «Труба Рубенса» (учні групи №19).
   Методист НМК ПТО у Київській області Уманська Людмила Михайлівна подякувала Марині Миколаївні за відмінну роботу, наголосивши на тому, що метод проектів дозволяє мотивувати учнів до вивчення фізики, закріплювати нові теоретичні знання, глибоко пізнавати закони природи та визначати корисну і правдиву інформацію у нашому інформатизованому суспільстві, виступає як складник синергетичної моделі освіти, а за відсутності обладнання – учні можуть ще й самостійно виготовляти окремі прилади та діючі макети.

Переглядів: 319 | Додав: ЦПТО | Рейтинг: 4.5/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: