Четвер, 15.11.2018, 16:28
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Меню сайту
Випадкове фото
Форма входу
Корисні посилання








Національна гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Наші координати
08400,
Київська область,
м.Переяслав-Хмельницький,
вул.Можайська, 5.
тел.(04567)5-45-68;(04567)5-20-40
E-mail: ptu_22_phm@ukr.net
Опитування
Яка професія В ЦПТО вам подобається?
Всього відповідей: 696
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Лічильник
www.reliablecounter.com
Пошук

Відкриті уроки

Урок-КВК   Урок-семінар "Мистецтво блодна і сивина"

 

 

 

 

 

 

 

 

8 грудня 2016 року викладач спеціальних предметів Ковтун Наталія Олексіївна провела відкритий урок з предмету «Матеріалознавство». Урок проходив у формі гри КВК. Учнів було поділено на дві команди: «Крепдешин» (капітан Ковальова Марія) і «Маркізет» (капітан Сулима Марина). Гра складалася з п’яти конкурсів. У першому конкурсі «Розминка» кожна команда підготувала для суперника п’ять запитань, суперники повинні були дати чітку і правильну відповідь на них. Другою частиною першого конкурсу була презентація заздалегідь підготовленої газети з цікавими фактами про бавовну і шовк. Далі команди змагалися в таких конкурсах: конкурс капітанів, «Цікаві ігри», "Розгадай кросворд".
   Після завершення конкурсних змагань журі підрахувало бали та визначило переможця. Ним стала команда «Маркізет». Бажаємо майбутнім кравцям творчих успіхів в опануванні обраної професії.

 

 8 листопада 2016 року майстер виробничого навчання за професією перукар Чепіга Марія Романівна, провела урок виробничого навчання з використанням інноваційних методів навчання. Урок був побудований як урок-семінар за темою пофарбування волосся «Мистецтво блонда і сивина». Заняття було цікаве тим, що на нього була запрошена технолог Самойлова Тамара. Вона ознайомила учнів з новинками продукції компанії «ЕКМІ», надала теоретичний матеріал з теми колористика. Після цього отриманні знання були закріпленні на практиці. Такий метод проведення виробничого навчання якісно впливає на підготовку майбутніх перукарів та дає можливість ознайомлювати учнів з новинками перкарського мистецтва і йти в ногу з часом.

 

 

Відкритий урок з інформатики   Відкритий урок на тему "Кабельні лінії зв'язку"

25 жовтня 2016 року викладач інформатики Кацалап Лариса Миколаївна провела відкритий урок  в групі № 1 на тему «Текстовий процесор Microsoft Word». Урок проведений у формі ділової гри. Учні групи стали працівниками  поліграфічної фірми "Центр", яка займається розробкою фірмової документації. Вони були прийняті за результатами резюме на посади: редакторів, дизайнерів, коректорів та верстальникеів.
      На уроці були застосовані різноманітні форми та методи роботи: комп’ютерне тестування та наочний бліц-тест, вправи «Ланцюжок», «Зайва команда», «Незакінчене речення», «Ринок можливостей», робота в малих групах, використані картки успіху.  Учні показали хороше володіння програмовим матеріалом та відмінні практичні навички, про що засвідчили виготовлені ними бейджики, візитні картки, листівки та газети.

 

 

 

 

 

 

  

 

 

25 листопада викладач спеціальних дисциплін Герасименко Сергій Олександрович, провів відкритий урок з предмета Електричний зв'язок за темою «Кабельні лінії зв’язку».
    На уроці учні дізналися про історію виникнення зв’язку, з’ясували який зв'язок називається стаціонарним, стільниковим, мобільним, які їх особливості, принцип роботи, переваги і недоліки.
  При вивченні нового матеріалу викладач пояснив, що лінії зв’язку поділяються на повітряні лінії зв’язку, кабельні лінії зв’язку, бездротові лінії зв’язку. Також учні розглянули класифікації кабелів зв’язку за особливостями використання, за умовами прокладання, за конструкцією кабелю, за матеріалом жил та ізоляції.

Відкритий урок з фізичної культури

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
17 грудня 2015 року викладач фізичної культури Ярина Наталія Василівна провела на високому методичному рівні відкритий урок на тему «Волейбол» у групі №4 (кухар; кондитер). 
         Організація та проведення уроку були продумані належним чином, забезпечено інвентар та обладнання. Наталія Василівна добре володіла спортивною термінологією. Методика підбору загально-розвиваючих та спеціальних вправ відповідала завданням, які були поставлені на уроці. Ярина Н.В. чітко давала команди, вчасно робила зауваження щодо помилок учнів під час проведення вправ. 
 

Відкритий урок з хімії

1 квітня 2016 року викладач хімії Новікова Т. Д. провела відкритий урок на тему «Харчові добавки, Е-числа». У теоретичній частині Тетяна Дмитрівна розглянула з учнями класифікацію харчових добавок, їх значення для харчової промисловості. Практична частина передбачала виконання лабораторного досліду «Ознайомлення зі змістом етикеток харчових продуктів». Найпопулярніші продукти харчування були включені до продуктової корзини. Учні групи №2 виступали у ролі експертів санітарно-епідеміологічної служби і розповідали про небезпеку, яку несуть дані продукти. Результати «експертизи» презентувалися на макеті «Анатомія людини», що дало можливість краще засвоїти матеріал уроку.

 

Відкритий урок з Обладнання

 

 

 

 

 

 

 

2 грудня 2015 року викладач спеціальних предметів з професії електрогазозварник Герасименко Сергій Олександрович провів відкритий урок з предмета «Обладнання» на тему «Балони для стиснених газів». Під час уроку учні дізналися з якого матеріалу виготовляють балони для стиснених газів, в який колір їх фарбують, залежно від роду газу, як правильно зберігати газові балони та яких вимог техніки безпеки при цьому необхідно суворо дотримуватись.

 

Відкритий урок з правознавства

24 лютого 2016 року викладач історії та правознавства Степаненко А. В. провела на високому науково-методичному рівні відкритий урок з правознавства на тему «Адміністративне право». Викладач підготувала урок з використанням хмарних технологій. Аліна Вадимівна створила сайт «Знавці правознавства» і, використовуючи Інтернет мережу, провела урок у режимі онлайн.

Цікаво пройшла перевірка домашнього завдання під час якої учням була запропонована онлайн гра «Міліонер». 

Відкритий урок "Повітряні лінії електропередач"

 

 

 

 

 

 

        23 листопада 2015 року був проведений відкритий урок по предмету «Спецтехнологія» викладачем Декалом Олександром Васильовичем на тему: «Повітряні лінії електропередач». 
Викладач використав багато наочного матеріалу, зокрема по марках проводів. Особливу увагу звертав на техніку безпеки і охорону праці під час роботи на повітряних лініях. На уроці учні вивчили для чого призначені повітряні лінії, з яких складових частин вони складаються, які є повітряні лінії по роду струму, по напрузі, призначенню. В яких режимах і в яких умовах вони можуть працювати. З’ясували, що таке траса повітряної лінії, габарит, види опор, стріла провисання.

 

Відкритий урок з ПДР

 

 

 

 

 

 

 

15 грудня 2015 року, викладач спеціальних предметів, Бутник Віктор Павлович провів відкритий урок з предмета «Правила дорожнього руху» у групі №9. Упродовж уроку учні повторювали і узагальнювали вивчений на попередніх заняттях матеріал, а також вивчали нову тему. Сигнали регулювальника – це досить важлива для водів автотранспортних засобів тема. Маючи багаторічний досвід викладання, Віктор Павлович зумів подати матеріал у цікавій, незвичній для такого предмету формі - віршованій. У такий спосіб, учні швидко запам’ятали близько десятка сигналів регулювальника.

Відкритий урок з економіки

 
  
 
26 березня 2015 року викладач економіки Кравченко Алла Василівна провела на високому методичному рівні відкритий урок на тему «Інструменти фінансового регулювання економіки. Податкова система України». Урок мав за мету ознайомити учнів з історією та сутністю податків, їх різновидами. Особливу увагу викладач надала формуванню знань основ податкової грамотності, вихованню в учнів почуття особистої невід’ємності та відповідальності за  сплату податків, розвитку в учнів уміння застосовувати набуті економічні знання на практиці.
 

 

Відкритий урок виробничого навчаня"Приготування страв з рибної січеної маси"

23 листопада 2015 року майстром виробничого навчання Цабенко Юлією Василівною був проведений відкритий урок виробничого навчання  на тему "Приготування страв з рибної січеної маси". Мета майстра -навчити учнів робити розрахунок сировини для приготування заданої кількості страв, самостійно готувати страви з рибної січеної маси; розвивати самостійність, уміння орієнтуватися у виробничих процесах; виховувати творче ставлення до праці та навчання.

Відкритий урок з англійської мови

19 березня 2015 року відкритий урок на тему «Комп’ютерні технології» підготувала та провела на високому методичному рівні викладач англійської мови Абент І.Л. З метою розширення знань стосовно комп’ютера та необхідності використання даного пристрою в наш час, Ілона Леонідівна підібрала змістовний та цікавий матеріал для учнів І курсу (адміністратори; оператори комп’ютерного набору). Доречним був відеофільм, в якому учні групи  розповіли про значення комп’ютера у їхньому житті. Вони проявили достатні уміння і навички під час оперування лексичними одиницями, граматичними структурами в ситуаціях усного спілку­вання.

 

 Відкритий урок виробничого навчання з професії кухар

 

18 березня всі бажаючі мали можливість відвідати відкритий урок виробничого навчання за професією «Кухар, кондитер». Який провела майстер виробничого навчання Вікторія Миколаївна Колоткова разом з учнями групи №11. Тема відкритого уроку: «Приготування окремих видів соусів». На уроці учні мали змогу навчатися самостійно готувати соуси різних видів, підбирати соус до певної страви, злагоджено працювати в команді.

 

Відкритий урок з алгебри та початків аналізу

22 січня 2015 року викладач математики Кучеренко Раїса Дмитрівна провела на високому методичному рівні відкритий урок з алгебри і початків аналізу в групі №1 на тему «Застосування похідної».

Урок пройшов у формі ділової гри. Група була поділена на три відділи: технічний, практичний та економічний. На початку уроку з метою  створення єдиного інформаційного простору викладач використала педагогічний прийом «Інтелектуальна розминка».

 

Відкритий урок з географії

Відповідно до плану роботи методичної комісії викладачів природничо-математичних дисциплін, 25 лютого викладач Оганесян Лариса Олегівна провела відкритий урок з географії на тему «Етапи формування політичної карти світу». На уроці було розглянуто розвиток географічної науки в Новий час і на сучасному етапі.

Відкритий урок з предмету "Спецтехнологія"

16 грудня 2014 року в ДПТНЗ «Переяслав-Хмельницький центр професійно-технічної освіти» відбувся відкритий урок з предмету «Спецтехнологія» на тему «Засоби захисту» Урок провів викладач спеціальних предметів Декало Олександр Васильович. На уроці учні з’ясували на які групи поділяються захисні засоби, при яких напругах їх можна використовувати, та як перевірити їх придатність, щоб забезпечити безпечні умови праці. Учням було запропоновано перевірити цілісність гумових рукавиць, діалектичних ботів. Пояснити який електричний інструмент можна використовувати в роботі електромонтеру, а який заборонено, які вимоги до карабіну на страхувальному поясі, який інструмент використовують до 1000Вт, який понад 1000Вт. Для кращого закріплення матеріалу викладач використав показ відеофільму «Захисні засоби».

 

Відкритий урок з української літератури

15 грудня 2014 року в ДПТНЗ «Переяслав-Хмельницький центр професійно-технічної освіти» відбувся  відкритий урок з української літератури  на тему «Ліна Костенко. Життєвий і творчий шлях. Особливості індивідуального стилю. Поезії «Страшні слова, коли вони мовчать…»,  «Українське альфреско». Урок підготувала і провела на високому методичному рівні викладач української мови та літератури Капшук Валентина Сергіївна.

   

Відкритий урок виробничого навчання з професії кравець

3 грудня 2014 року, майстер виробничого навчання Герасько Катерина Василівна, провела відкритий урок на тему «Обробка коміра-стійка та вшивання його в горловину». Катерина Василівна розпочала урок з вступного інструктажу з техніки безпеки, яку необхідно дотримуватись при виконанні робіт за швейною машинкою та парогенератором. Учні активно відповідали, доповнюючи один одного. Наступним етапом уроку було повторення поетапної обробки виробу до заготовки коміра та з’єднання його з горловиною. Майстер виробничого навчання докладно розповіла обробку коміра-стійки та продемонструвала способи вшивання його в горловину.