Середа, 22.08.2018, 04:11
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Меню сайту
Випадкове фото
Форма входу
Корисні посилання








Національна гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Наші координати
08400,
Київська область,
м.Переяслав-Хмельницький,
вул.Можайська, 5.
тел.5-45-68;5-20-40
E-mail: ptu_22_phm@ukr.net
Опитування
Яка професія В ЦПТО вам подобається?
Всього відповідей: 733
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Лічильник
www.reliablecounter.com
Пошук

Адміністратор, оператор комп'ютерного набору

        Сьогодні нікого не потрібно переконувати в тому, що комп'ютер - корисний масовий інструмент для обробки інформації, що завтрашній день не можливо уявити собі без комп'ютерів. Успіх будь-якого підприємства полягає в наявності висококваліфікованого персоналу, який вільно володіє необхідними знаннями і вміннями в галузі  комп’ютерного моделювання, аналізу, прогнозування. Оператор комп’ютерного набору повинен вміти виконувати такі завдання:

1.      Грамотно і швидко оформляти ділові папери;

2.      Вести електронну переписку з клієнтами;

3.      Виконувати операції з базами даних;

4.      Керувати режимами роботи  периферійного обладнання.

5.      У разі необхідності виконувати обов’язки секретаря керівника, вести діловодство.

         Професія адміністратора є  поширеною і затребуваною в наші дні. Без адміністратора не обійтися в готельній сфері, туристичних комплексах, салонах краси, крупному магазині, приватних освітніх центрах, клініках, в розважальних і спортивних центрах.

      Робота адміністратора пов'язана з постійним спілкуванням з людьми. Головним критерієм успіху є комунікабельність і організованість. Управляти колективом і при цьому займатися інформаційно-документальною роботою - здатний не кожен. Навички ділового спілкування, уважність і оперативність – ось головні ключі до професійного успіху адміністратора.

      Адміністратор – це посадова особа, яка відповідальна за прийом, реєстрацію, розміщення, обслуговування, консультування клієнтів. Це людина, яка здатна виявити порушення в роботі і прийняти необхідні заходи для його усунення.

     Останнім часом більшість роботодавців вимагають від претендентів на посаду адміністратора вищу освіту, знання іноземної мови, комп'ютера на рівні упевненого користувача, наявність досвіду роботи в даній сфері. Крім цього, адміністратор повинен володіти хорошими комунікаційними навичками, приємною зовнішністю, мати грамотно поставлену мову, володіти навичками роботи з діловою документацією, технікою спілкування по телефону, бути знайомим з правилами поведінки в конфліктних ситуаціях. Також адміністратор повинен уміти планувати, переконувати, контролювати, бути здатним самостійно ухвалювати рішення.

        Адміністратор – професія не на все життя. Це хороший стартовий майданчик на шляху подальшого кар'єрного зростання.

Успіхів вам в освоєнні нової професії!

 

Реклама професії