Субота, 17.11.2018, 12:33
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Меню сайту
Випадкове фото
Форма входу
Корисні посилання








Національна гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Наші координати
08400,
Київська область,
м.Переяслав-Хмельницький,
вул.Можайська, 5.
тел.(04567)5-45-68;(04567)5-20-40
E-mail: ptu_22_phm@ukr.net
Опитування
Яка професія В ЦПТО вам подобається?
Всього відповідей: 698
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Лічильник
www.reliablecounter.com
Пошук

Методичний паспорт проекту «Розвиток стійкого інтересу учнів до майбутньої професії»

МЕТОДИЧНИЙ ПАСПОРТ ПРОЕКТУ

Тема проекту «Розвиток стійкого інтересу учнів до майбутньої професії»

 

Найменування закладу професійно-технічної освіти

ДПТНЗ «Переяслав-Хмельницький центр професійно-технічної освіти»

Прізвище, ім’я, по-батькові  керівника проекту (педагогічного працівника), посада

Слюсар Ірина Володимирівна (заступник директора з НВР) Степаненко Аліна Вадимівна (методист) Юрченко Тетяна Володимирівна (методист)

Курс, група, майбутня професія учасників проекту

Всі учні Центру

Прізвища, ім’я, по-батькові  учасників проекту (учнів)

 

№ з/п

Основні засади діяльності

Короткий зміст основних засад діяльності

1       1

Загальні положення

Проект створювався і проводився відповідно до плану роботи Навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Київській області

2

Актуальність

Розвиток економіки і сільського господарства в державі вимагає ефективного управління підприємствами. У цьому випадку важливе місце посідає кваліфікований робітник, який повинен якісно виконувати поставлені керівником завдання. Роботодавцю цікавий той працівник, який перш за все усвідомлює важливість обраної ним професії, проявляє ініціативу та лідерські якості.

3

Значу-щість

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

соціальна

підвищення рівня проінформованості молоді про робітничі професії; привернення уваги підростаючого покоління до поваги з обраної професії; популяризація можливостей робітничих професій, як джерело економічного розвитку України.

практична

Даний проект дає можливість відкрити для учнів нові перспективи обраної ними професії, розвивати креативність мислення, інноваційний підхід, прагнення бути найкращими. Для навчального закладу це один із елементів успішної профорієнтаційної роботи серед учнів шкіл міста та району.

4

Навчальні предмети, що інтегруються в проекті

. ---------

5

Мета проекту

Прививати в учнів повагу до обраної професії, популяризувати можливості робітничих професій, як джерело економічного розвитку України, виявляти творчо обдаровану молодь, розкривати та підвищувати творчий потенціал учнів, підвищувати рівень поінформованості молоді про робітничі професії.

6

Завдання проекту

- виявлення творчо обдарованої молоді,

- розкриття та підвищення творчого потенціалу учнів;

-  розвивати навики роботи з інформаційними джерелами та інтернетресурсами;

- популяризації різних форм інтелектуальної діяльності,

- надання можливості учням реалізувати свій творчий та інтелектуальний потенціал,

- організації змістовного дозвілля учнівської молоді.

- розвивати в учнів критичне мислення, командні навички, лідерські якості та творчі здібності

7

Учасники проекту

Учні І-ІІІ курсу, класні керівники, майстри виробничого навчання

8

Строки виконання проекту

2017-2018 н.р.

9

Етапи реалізації проекту

1.Конкурс – виставка фото-колажів «Я - творець свого майбутнього».

Мета конкурсу: виявлення творчо обдарованої молоді, розкриття та підвищення творчого потенціалу учнів; підвищення рівня проінформованості молоді про робітничі професії; привернення уваги підростаючого покоління до поваги з обраної професії; популяризація можливостей робітничих професій, як джерело економічного розвитку України.

Умови конкурсу: Фото-колаж має вміщувати в себе не більше 10-ти фотографій, які несуть в собі інформацію та рекламу їхньої робітничої професії. На фото обов’язково присутні учасники, які входять до команди. Оформлення фото-колажу може бути довільне та неординарної форми. Фотоколаж може бути як у кольоровому, так і у чорно-білому виконанні. Розмір роботи – формат А1. У конкурсі участь приймає вся команда. В кінці роботи обов’язково присутня емблема команди.

Порядок проведення конкурсу: конкурс проводиться 28 вересня 2017 року. Прийом конкурсних робіт – до 26 вересня 2017 року. Роботи подаються до методичного кабінету.

Учасники конкурсу: вся команда

2.Медійний проект «Я обрав свою професію тому що, …»

Мета конкурсу: розвивати навики роботи з інформаційними джерелами та інтернетресурсами; прививати любов до обраної професії та робітничих професій взагалом; підвищувати рівень проінформованості з питань робітничих компетентностей.

Умови конкурсу: учасники проекту повинні змонтувати відео – презентацію обраної ними професії за якою навчаються. Відеоматеріал може містити інформацію відзняту власноруч та відео фрагменти з Інтернет джерел, які вміщають доступне висвітлення мети конкурсу. Кінцевий результат повинен бути не менше 1,5 – 2 хвилин та не більше 3,5 хвилин.

Порядок проведення конкурсу: конкурс проводиться 20 жовтня 2017 року. Прийом конкурсних робіт – до 16 жовтня 2017 року. Роботи подаються до методичного кабінету на інформаційному носію або на електронну

Учасники конкурсу: вся команда

3.Інтернет-акція «У світі професій»

Мета конкурсу: реклама професій через Інтернет мережу з метою підвищення інтересу до робітничих професій та для профорієнтаційної роботи закладу.

Умови конкурсу: команда повинна розмістити в мережі Інтернет рекламу про свою професію (або всі професії в ЦПТО) в довільній формі (відео формат, чи мотиватор, чи брошурка або просто оголошення, створення сайту, блогів…) розміщувати можна на Fecebook, Instagram, Youtube або просто в Інтернеті.

УВАГА!!! Перед тим, як висвітлити інформацію повинні завізувати її у своїх класних керівників або майстрів.

Порядок проведення конкурсу:конкурс проводиться з 4 грудня по 22 грудня.

Критерії оцінювання: враховуватиметься кількість «лайків» та переглядів (всю інформацію скидатимете або прикріплюватимете на заздалегідь повідомлені адреса), креативний підхід, максимальне висвітлення інформації, сучасний інноваційний підхід.

Учасники конкурсу: вся команда

4.Інтелект-турнір на знання своєї професії «Молода гвардія професіоналів»

Мета конкурсу:популяризації різних форм інтелектуальної діяльності, надання можливості учням реалізувати свій творчий та інтелектуальний потенціал, організації змістовного дозвілля учнівської молоді

Умови конкурсу: команди,які дійшли до четвертого етапу змагань приймуть участь в інтелект-турнірі. Детальнішу інформацію отримаєте на підготовчому етапі до конкурсу.

Порядок проведення конкурсу: конкурс проводиться 29 – 31 січня 2018 року.

Учасники конкурсу: вся команда

5.Фестиваль професій «Ліга професіоналів»

Мета конкурсу: розвивати критичне мислення, командні навички, лідерські якості та творчі здібності.

Умови конкурсу: конкурс складатиметься з декількох турів, які потебуватимуть попередньої підготовки. Про детальніші умови інформацію отримаєте після 3-го етапу проекту.

Порядок проведення конкурсу: конкурс проводиться 20 лютого 2018 року.

Учасники конкурсу: вся команда

10

Форма продукту проектної діяльності

Фото-колажі, відопрезентації, створення блогів, груп, сторінок, сайтів в мережі Інтернет.

11

Публікації та доповіді щодо проекту (якщо є)

Публікація сценарію фестивалю «Ліга професіоналів» у Інформаційно-методичному віснику (2018 рік)

Презентація проекту на  Обласній конференції-презентації за результатами конкурсу-презентації методичних проектів «Розвиток стійкого інтересу учнів до майбутньої професії».

12

Відзначення учасників проекту

Свідоцтва  учасників проекту