КУЧЕРЕНКО
ВІКТОР АНАТОЛІЙОВИЧ
викладач вищої категорії,
старший викладач
педагогічний стаж – 18 років
Викладач спецпредметів
Проблема, над якою працює: «Активізація пізнавальних інтересів учнів шляхом застосування інтерактивних методів навчання та нетрадиційних прийомів».
Педагогічне кредо: «Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина – неповторна» (В.Сухомлинський)
БУТНИК
ВІКТОР ПАВЛОВИЧ
Спеціаліст І категорії,
педагогічний стаж – 27 років
Викладач спецпредметів
Проблема, над якою працює: «Форми реалізації міжпредметних зв’язків у процесі вивчення правил дорожнього руху».
Педагогічне кредо: «Щоб бути хорошим вчителем, потрібно любити те, що викладаєш і тих, кому викладаєш».
КОНОВАЛЕНКО
ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
Спеціаліст,
педагогічний стаж – 15 років.
Майстер виробничого навчання
Проблема, над якою працює: «Використання елементів розвивального навчання учнів ПТНЗ на заняттях з водіння автомобіля».
Педагогічне кредо: «Мій учень – чиясь єдина дитина».
ЛЕГА
АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ
майстер виробничого навчання ІІ категорії,
педагогічний стаж – 16 років.
Майстер виробничого навчання
Проблема, над якою працює: «Формування творчої особистості учнів ПТНЗ на заняттях виробничого навчання».
Педагогічне кредо: «Навчаючи – учись, навчаючи – твори, у процесі творчості – навчай».
ЛІТУН
ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Спеціаліст,
педагогічний стаж – 10 років.
Майстер виробничого навчання
Проблема, над якою працює: «Формування в учнів ПТНЗ умінь та навичок самостійної роботи на заняттях виробничого навчання».
Педагогічне кредо: «Немає в світі пагорба, якого неможливо врешті-решт не досягти».
РУБАЦЬКИЙ
АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
майстер виробничого навчання І категорії,
педагогічний стаж – 28 років.
Майстер виробничого навчання
Проблема, над якою працює: «Творчі завдання – засіб активізації пізнавальної діяльності учнів».
Педагогічне кредо: «Чим більше знаєш, тим більше можеш» ( Е. Абу).
ЯНІЦЬКИЙ
ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ
майстер виробничого навчання І категорії,
педагогічний стаж – 24 роки.
Майстер виробничого навчання
Проблема, над якою працює: «Розвиток творчого мислення учнів ПТНЗ на заняттях виробничого навчання».
Педагогічне кредо: «Працювати так, щоб навчання приносило учням радість і задоволення».
ЯРЕМА
СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
Спеціаліст,
педагогічний стаж – 12 років.
Майстер виробничого навчання
Проблема, над якою працює: «Форми та методи підвищення ефективності виробничого навчання в ПТНЗ».
Педагогічне кредо: "Скільки б ти не жив, усе життя треба навчатися" (Сенека).